vrijdag 18 april 2008

ME/folly op de Kunstvlaai

Tijdens de Kunstvlaai 2008, die wordt gehouden van zaterdag 10 tot vrijdag 16 mei, presenteert Stichting Kunsttraject de ME/folly van Holger Nickisch.
"ME/folly is een artistieke uiting pur sang en tegelijkertijd is het dienstbaar aan vrijwel alle andere kunstvormen. ME/folly is het resultaat van onderzoek naar de functie van publieke ruimte en tegelijkertijd is het de ultieme invulling daarvan. Want ME/folly is altijd open."
Het programma van de ME/folly voor de kunstvlaai ziet er als volgt uit.
Zaterdagmiddag van 16.00- 19.00 uur.
DJ cincin man live mix.
Zondag van 12.00-17.00 uur.
Bear and the evil warlords. Van Duro Toomato Met animation and soundscape.
Maandagmiddag 14.00 tot 15.00 uur.
Performance van de worstkunstenaar Fredi Beckmans.
Dinsdagmiddag 14.00 tot 15. 00 uur.
Optreden van de dichter Frank Starik.
Zaterdag tot en met woensdag.
THE BAG van Rolland Pereszlényi en Zsolt Mesterhazy mobiele gettogamers op verschillende locaties in het park.
Maandag tot en met woensdag.
Rob Hagenouw presenteert in het kader van ME/folly, lowtech objecten terbevordering van de autonomie, autarkie en subversiviteit in de samenleving.
De Kunstvlaai 2008 wordt gehouden op het terrein van de voormalige Westergasfabriek aan de Haarlemmerweg. De ME/folly staat vlak bij de grote gashouder.

Geen opmerkingen: